EKOMENU

Wat vind je van de recepten?
Wat vind je van de productkwaliteit?
Wat vind je van je contact met de klantenservice?
Wat vind je van de informatie op de website?

Sophie Borghouts

Ik vind het heerlijk dat ik 3 dagen per week niet hoef na te denken over boodschappen en wat ik zal gaan maken, maar gewoon lekker een vrij makkelijk recept kan volgen. Maar we maken nu een tijdje gebruik van Ekomenu en ik merk wel dat het veel dezelfde producten zijn steeds, in bijna elk recept wortel en/of kikkererwten en/of aardappelen bijv. Zou fijn zijn als daar meer afwisseling in komt, afwisseling in groenten en peulvruchten/koolhydraten. Ook vind ik de recepten vaak wat saai (het gevoel dat er 'iets mist'/ het recept nog niet af is). Hierdoor voeg ik er zelf heel vaak iets aan toe zoals feta, een gekookt eitje, geitenkaas of nootjes (dit zou natuurlijk eigenlijk niet nodig moeten zijn).

Als tip: ik denk dat het de recepten heel erg goed zou doen als jullie meer gebruik zouden maken van kruiden zodat alles wat smaakvoller wordt. Deze hoef je niet elke keer toe te voegen, maar kan je ook van klanten vragen of ze die eenmalig aanschaffen/zelf toevoegen. Dat zou de recepten al een stuk verbeteren denk ik.

Reactie EKOMENU:

Beste Sophie,
Bedankt voor de feedback. We doen ons best om elke week zoveel mogelijk variatie aan te bieden binnen de recepten. Sinds korts hebben we Mijn Persoonlijk Menu, hierbij kun je bij jouw leefstijl zelf de recepten kiezen. Wellicht biedt dit een oplossing voor jou. Evengoed geef ik de feedback door aan het receptenteam.
Mara

Score voor EKOMENU: 2.5/5