Eddy's

Naomi Kuijvenhoven

Heel slecht bedrijf! Raad het af hier te bestellen. Rekenen wel goedkopere prijzen maar de retour methode is wat ingewikkelder. Hele slechte communicatie. Al 2 maanden bezig om een broek te retourneren, en er wordt nu niet meer op gereageerd. Komen afspraken niet na en communicatie tussen winkel en magazijn is heel slecht. Erg jammer!

Heel raar dat er wel binnen drie dagen op mijn feedback geantwoord kan worden... De service wordt steeds slechter en brutaler. Met de vraag of ik mijn feedback wil gaan veranderen anders krijg ik geen label. Hiernaast werd het probleem elke keer bij mij neergelegd omdat de retour data verstreken was, vanwege een retour waarbij een uitzonder zou worden gemaakt maar niet aangenomen werd. Hiernaast moet ik elke keer een week wachten op een antwoord, en ja nu zijn er dus 50 dagen verstreken.
Ze willen mij overhalen om een goede review te schrijven waarna ik dan pas een label zou ontvangen.
Een hele slechte zaak dat je je klanten onder druk moet zetten om een goede review te ontvangen! Er triest.
Dat dit zich een klantenservice noemt...
Mij zie je hier NOOIT MAAR OOK NOOIT MEER TERUG!

P.s. in de winkel zijn ze gelukkig een stuk slimmer en klantvriendelijker!

Reactie Eddy's:

Hi Naomi,
Bedankt voor je feedback. Ik zal de situatie even wat duidelijker schetsen, want deze review is niet helemaal fair.
Je hebt een bestelling bij ons geplaatst, deze heb je via een eigen DHL label retour gestuurd terwijl wij via een retour systeem werken, ook heb je deze zending zelf naar een verkeerd adres gezonden. De zending is vervolgens na meerdere weken weer retour afzender gegaan. Nadat jij de zending weer in ontvangst hebt genomen, hebben wij per mail afgesproken dat de zending bij hoge uitzondering nog retour mocht. Ook al waren er inmiddels meer dan 50 dagen verstreken. Daarbij zou je ook nog een kosteloos label van ons ontvangen, omdat wij het erg vervelend voor je vonden.
Nadat dit is afgesproken en wij echt onze nek voor je hebben uitgestoken worden wij alsnog in een kwaad daglicht gezet. Wij willen je niet overhalen om een goede review te schrijven, maar wel om een eerlijke review te schrijven. ;)
Fijne avond!
Groetjes,
Team EDDY'S.

Score voor Eddy's: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Black bananas spijkerbroek