Eddy's

Dimphy

3 januari een bestelling geplaatst en betaald helaas nog niks binnen, verschillende keren gemaild want ja telefonisch geen contact te krijgen. Een kleding stuk ligt in een ander depot, ja en dat duurt dan zolang.. Jammer dat het zo slecht is kwa online bestellen. We komen vaak bij jullie in de winkel en dat is echt top.. Maar dit kan echt niet.

Reactie Eddy's:

Hi Dimphy, allereerst super vervelend dat de bestelling vertraagd bleek te zijn! Dat is zeker niet de normale gang van zaken. Wel hebben we je ook uitgelegd dat vanwege de vervelende corona maatregelen en de winkel sluiting, onze voorraad voor 80% hebben verhuisd naar de webshop en hierdoor zijn sommige artikelen wat vertraagd geweest in de omloop snelheid van de orders omdat deze ook ingehuisd moesten worden. Wij hopen dat je begrijpt dat wij dit niet doen om vervelend te zijn, maar echt puur uit noodzaak zodat wij zoveel mogelijk klanten alsnog kunnen voorzien van onze producten die wij enkel online konden verkopen. Wij hopen alsnog op je begrip hierin want zowel in de winkel als webshop streven wij naar hetzelfde level van service. We zien je snel terug voor weer een fijne ervaring! Groetjes Team Eddy's

Score voor Eddy's: 2/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Drie truien die niet worden geleverd