Eddy's

Bianca Munnecom

Op 26 november heb ik 2 truien besteld. Na weken wachten heb ik er één ontvangen, die ik op 17 december direct weer heb teruggestuurd, omdat de maat niet goed was.
Hierbij aangegeven dat ik de andere trui ook niet meer hoefde, aangezien deze van hetzelfde merk was.
Hierna heb ik niks meer gehoord.

Reactie Eddy's:

Hi Bianca,
Wij zijn nogal verbaasd over deze review. Ik zie namelijk dat de eerste mail die ons is gestuurd over de retourzending op 30-12 is geweest. Zoals je je misschien wel kunt voorstellen is het ontzettend druk bij EDDY'S in de december maand en hebben wij hier tussen de jaarwisseling door niet naar kunnen kijken.
Beide items die retour zijn gestuurd, zijn in goede orde ontvangen. Echter voldeed één van deze items niet aan onze retourvoorwaarden. Deze wordt vervolgens handmatig opnieuw beoordeeld door ons. Wij willen namen de kwaliteit te alle tijde hoog houden voor onze klanten. Ook wanneer zij eventueel een artikel ontvangen, wat al eerder retour is gekomen bij ons.
De bestelling is door ons nogmaals gekeurd en goedgekeurd. Deze is dan ook gecrediteerd.

Score voor Eddy's: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
2 truien Black Bananas