Paola

De bezorgservice (geleverd door DHL) is echt slecht. de levering was erg laat en bovendien was de klantenservice moeilijk te bereiken en reageerde laat op e-mails zonder zelfs maar naar de datum te kijken. Ik raad oprecht af om op deze site te kopen.

Reactie Ecobright.nl:

Beste Paola,
Wij kunnen ons niet vinden in je review. Je hebt op woensdag 26 april een bestelling bij ons geplaatst. Woensdagavond heb je ons een mail gestuurd dat je niet begrijpt dat het pakket pas 28 april word bezorgd. Gezien het 27 april koningsdag (landelijke feestdag) is worden er in heel Nederland geen pakketten bezorgd. Wij hebben je mail 28 april natuurlijk direct beantwoord. Het is bij ons gebruikelijk dat je snel een reactie krijgt en dit hebben we dan ook gedaan. Hierin hebben wij je uitgelegd dat de bezorging later is vanwege koningsdag. Je gaf aan dat je van mening was dat het pakket al op 26 april zou worden bezorgd. Wellicht heb je er overheen gelezen dat bestellingen voor 16.00 uur dezelfde werkdag worden verstuurd. Normaliter is de bezorging dan de volgende werkdag of zaterdag m.u.v. feestdagen.
Daarnaast heb je meerdere mails gestuurd en is hier telkens direct op geantwoord. Je gaf ook aan dat je niet wil thuis wil blijven wachten tot de ververvoerder komt. Ook hier hebben wij een passende oplossing voor. Je kunt namelijk kiezen voor een servicepunt bij jou in de buurt. Zo hoef je niet te wachten op je pakket, maar kun je hem ophalen wanneer het je uitkomt.
Je gaf aan als het te lang zou duren je het pakket wilt retourneren. We hebben je aangegeven dat we uit coulance geen retourkosten in rekening brengen (normaliter 4 euro).
Uiteraard vinden we het vervelend dat je wellicht wat informatie over het hooft hebt gezien. Voor ons idee hebben wij er alles aan gedaan om tot en oplossing te komen. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen horen we dit graag.
Prettige dag verder!
Timo – Ecobright

Score voor Ecobright.nl: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee