Hendrik

Zeer slecht. Eigenaar neemt geen verantwoordelijkheid over zijn vestiging op de site staat geopend ma t/m vrij van 10:00 tot 17:00 eenmaal aangekomen binnen deze tijden. Niemand aanwezig! Er hing een briefje op de deur met een telefoonnummer 2 keer proberen te bellen. Geen reactie. Uiteindelijk heeft de man opgenomen toen de buurman belde. De man was bezig met het schilderen van een boot en had geen tijd. De buurman gaf als tip om langs te gaan bij van roeden watersport dit zou van de zelfde eigenaar zijn. Eenmaal aangekomen daar aan de medewerkers gevraagd of de eigenaar van ebbm aanwezig was. Die was er maar was nog even bezig met het schilderen van een boot. Een half
Uurtje gewacht op de man. Nog een keer bellen. Eindelijk nam de man op. Wij vroegen hem of hij ons kon helpen omdat op zijn site stond dat zijn winkel open zou zijn. De man had hier geen zin in en ontkende dat ebbm van hem was en dat hij alleen over de jachthaven zou gaan terwijl zijn medewerkers ons wel vertellen dat hij de eigenaar van ebbm is. Al om het al voor niks naar heeg een hooptijd kwijt aan een man die niet van plan js om klanten te helpen. VERSPIL UW TIJD NIET AAN DEZE MENSEN!!

Score voor EBBM | Elektrische BuitenBoordMotoren: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Geslacht: Man