1952 beoordelingen

Kevin Pelkmans / Van der Avoird Trayplant

Product op proef besteld, netjes op tijd geleverd (ondanks de feestdagen) tijdens het bestelproces goed geholpen via de chat op de website.

Beschrijf hier uw ervaring

- Proefopstelling -
Product in eerste instantie op proef besteld, dit is een prettige manier om het product ook daadwerkelijk uit te proberen zonder dat je het risico loopt het niet meer terug te kunnen sturen (mits je er normaal mee omgaat natuurlijk).
Als je dus niet zeker bent over het product is dit een mooie manier om het product te proberen.

- Chatservice website -
Tijdens het bestelproces goed geholpen door de chatdienst op de website. Deze gaf mij de doorslag om het product ook daadwerkelijk te bestellen. Tijdens deze chat is ook aangegeven dat een full-size toetsenbord (dus met numeriek gedeelte) ergonomisch gezien niet de beste keuze is. Vanuit die opmerking zelf verder gaan zoeken naar een kleiner toetsenbord en zou nu niet meer terug willen.
Dus wat de chat betreft een uitstekende service!

- Besteld product -
De laptopstandaard die wij besteld hebben is zo goed bevallen dat wij ondertussen al meerdere van deze standaards hebben staan. De kwaliteit van de producten is hoogwaardig en valt niks over op aan te merken. Vooral het anti-slip rubberen pootje aan de achterkant van de stand is goed geplaatst en voorkomt dat je per ongeluk de standaard inclusief laptop van je bureau af schuift.
Een absolute aanrader dus voor iedereen die langere tijd achter een laptop moet werken!

-Conclusie-
Goede website met een chat service die ook nog eens kennis van zaken heeft! Goede producten, enkel de keuze in toetsenborden is wat beperkt, maar die zijn op andere plekken wel te vinden als je weet wat je zoekt!

Misschien een ruimer assortiment van kleine toetsenborden (ik gebruik nu een 65% toetsenbord, als ik die bij jullie kon kopen had ik het gedaan.

Score voor Easy Ergonomics: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja