1951 beoordelingen

Fijne telefonische bereikbaarheid en communicatie bij vragen. Het is niet altijd makkelijk om te beoordelen wat bij je past en dan is het heel fijn om even te kunnen bellen en goed advies te krijgen.

Beschrijf hier uw ervaring

Ik heb twee muizen een maand op proef, de HANDSHOEMOUSE BRT LC MEDIUM LINKS DRAADLOOS en de HE MOUSE LINKS DRAADLOOS. Dat is heel fijn, want om een muis goed te kunnen beoordelen, zeker als je gevoelig voor klachten bent, is dat heel fijn. Beide muizen hebben hun eigen eigenschappen en zijn prettig. Eén nadeel van de handshoemuis zoals ik deze nu ervaar, is dat deze bij het opstarten van de computer niet altijd vanzelf aangaat en dat is toch iets wat ik graag wil bij mijn computerwerk: lekker snel en probleemloos aan de slag kunnen. Dus wat dat betreft ligt de HE Mouse links op dit moment voor.

Duidelijker zijn over het zelf betalen van de portokosten bij retourzending. Ik weet dit nu omdat ik er zelf naar vroeg, maar het zou mooi zijn als dit expliciet vooraf vermeld wordt, zodat je nog beter weet waar je aan toe bent.

Score voor Easy Ergonomics: 4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja