1951 beoordelingen

De Broekert Makelaardij & Advies

Uitstekend en vriendelijk telefonisch advies, waardoor ik de juiste ergonomische muizen voor een proefopstelling kon bestellen.

Beschrijf hier uw ervaring

Eigenlijk was ik achteraf blij dat de chatfunctie niet werkt, daardoor belde ik en werd te woord gestaan door een hele vriendelijke vrouw die mij goed advies gaf. Ik bestelde 4 muizen voor een proefopstelling en betaalde niets (zakelijk). De muizen werden iets later bezorgd dan beloofd, daar belde ik over, het bleek dat 1 van de muizen niet op voorraad was. Ik probeerde de muzen 3 weken uit en stuurde er 2 terug. Vervolgens ontving ik een creditnota voor de 2 terug gestuurde muizen. Alles keurig in orde. Absoluut een aanrader!

Communiceren als iets vertraging oploopt.
Ook had ik een brief in de retourdoos gedaan, met verzoek mij te berichten als alles netjes door jullie was ontvangen, ik hoorde niets. Dus op het vlak van communicatie tijdens het proces zouden nog wat puntjes op de i gezet kunnen worden. Bij 1 van de muizen zat geen handleiding, ik vond dat niet erg, maar verzocht wordt om de muizen met handleiding en al terug te sturen, ik maakte mij daar wel een beetje ongerust over,

Score voor Easy Ergonomics: 4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja