1952 beoordelingen

Gerrion

Slechte service!

Beschrijf hier uw ervaring

Ik heb de Penclic muis besteld en deze werd snel geleverd. Echter hij was binnen een week al stuk omdat het bolletje waar de pen aan de muis vastzit los was geschoten. Ik heb er geen gekke dingen meegedaan dus ging ervan uit dat dit niet de bedoeling was en dat ik een nieuwe zou krijgen. Helaas werd me bij het eerste telefoongesprek met de 'directeur/eigenaar' al duidelijk dat service niet het ding is van Easy Ergonomics want er werd me onzorgvuldig verbruik verweten en het was maar zeer de vraag of het gemaakt kon worden. Toen ik de muis op hun verzoek heb opgestuurd moest ik zelf nog een mail sturen om een bevestiging van ontvangst te vragen. Deze kreeg met als antwoord dat het aan mezelf lag en dat ik geen andere muis kreeg. Wat verbaasde mij dit niet in het licht van het eerder gevoerde telefoongesprek. Dit bedrijf heeft geen kaas gegeten van klantvriendelijkheid!

Reactie Easy Ergonomics:

Beste mevrouw, uw review bevat diverse onwaarheden. Wij vinden het jammer dat u een dergelijke onjuiste en onvolledige review schrijft, nadat u aantoonbaar zelf de muis kapot heeft gemaakt door verkeerd gebruik en/of onzorgvuldig handelen. De muis is volgens uzelf vervoert in een laptoptas met diverse anderen spullen zonder enige vorm van zorgvuldigheid / bescherming. De bijgeleverd koker waarin de Penclic muis zich bevind wilde u niet gebruiken. Dit onderstreept uw onzorgvuldig handelen. Het kogeltje van de Penclic muis schiet niet zomaar los. Er moet stevig druk uitgeoefend worden om dit te veroorzaken. Daarnaast is tevens de interne bedrading kapot getrokken. Dit kan alleen bij stevig trekken aan de al losgebroken pen. Wij snappen dat u teleurgesteld bent dat u geen nieuwe muis krijgt, echter producten die door onjuist gebruik en onzorgvuldig handelen door eigen toedoen dermate beschadigd raken (tevens waren ook nog beide knoppen van de muis afgebroken/losgelaten) vallen niet onder garantie. Het is onmogelijk dat dit onder "normaal gebruik" gebeurd. Dit voorval is ook aan de importeur en fabrikant voorgelegd en zij onderschrijven dezelfde bevindingen als wij. Nogmaals, wij betreuren dit voorval en snappen uw teleurstelling, echter zijn wij niet aansprakelijk voor zelf toegebrachte schade aan een product.

Score voor Easy Ergonomics: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee