1949 beoordelingen

Snel geleverd. Product voldoet aan beschrijving.

Beschrijf hier uw ervaring

Ik heb een Evoluon mouse gekocht voor proefplaatsing. Hier is eigenlijk verder geen feedback uit geweest. Ik kreeg ineens een aanmaning om de factuur te betalen. Kan zijn dat ik iets gemist heb, maar die aanmaning kwam voor mij een beetje uit de lucht vallen omdat ik de muis op proef had.

Zie boven. Ik zou als iets op proef geplaatst wordt even nabellen of mailen of het product bevalt, wat er nog eventueel voor tips zijn etc. En DAN pas een factuur sturen.

Reactie Easy Ergonomics:

Bedankt voor uw reactie. Ik begrijp dat u het fijn zou vinden om pas na de 21 dagen proefplaatsing een factuur te ontvangen. Dit hebben wij in het verleden geprobeerd om op een goede manier in te richten. Dit is echter in de praktijk zeer lastig. Wij hebben maandelijks een paar 100 proefplaatsingen. Dit moet op een correcte manier boekhoud-technisch en voorraadkundig bijgehouden worden. De factuur zit daarom al bijgesloten bij uw proefplaatsing zodat u deze kunt betalen zodra de proefperiode afgelopen is en u besloten heeft het product te behouden. Als u het product retourneert, wordt er een creditnota gestuurd. In uw geval was uw bestelling al van eind mei. Vandaar dat u een herinnering van ons heeft ontvangen, omdat de factuur al 4 maanden vervallen was.

Score voor Easy Ergonomics: 3.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja