Van Severen Lut

Ik ben sedert een aantal weken tewerk gesteld bij Easy Live . Na meer dan 20 jaar ervaring in de thuiszorg , heb ik noodgedwongen ontslag genomen . Een verantwoordelijke die geen begrip toonde , een werkgever die niet achter zijn personeel stond en een groep collega’s die de sfeer verziekten maakten dat ik voor mijn gezondheid koos . Mijn allereerste contact met Easy Live was een wereld die ik niet kende . Ik werd er met open armen ontvangen en de klik zat meteen goed . Zelf je uren mogen afspreken met de klanten , die op hun beurt begrip vol zijn. Mijn klanten zijn me zeer dankbaar en drukken dit ook uit . Een sms dank je werk was super , je zou voor minder stralen . Nooit gehad vroeger . Is er een indelingsprobleem van tijd om je werk te regelen , bespreek dit onmiddellijk zowel met je verantwoordelijke als de klant zelf . Ik werk ook bij jonge gezinnen met kinderen , een heerlijke band schep je daarmee. Mijn werk is heel afwisselend en ook de sociale gezelligheid speelt een rol . Oudere gezinnen kijken uit naar je komst en ja hoor bij sommigen zelfs de hond des huizes ! Een open geest en begrip vol , een werkgever die achter zijn personeel staat , en ik zelf ga terug al fluitend naar Mn werk ! Meer hoeft niet ! Dank u wel Easy Live !

Met welk kantoor heeft u gewerkt?

Roeselare

Score voor Easy Life: 5/5