Online incasso indienen
Dezelfde werkdag actie (bij indienen voor 16:00 uur)
Resultaat
Online portal

Alegria-Ouderenbegeleiding

Enige tijd geleden ben ik door omstandigheden terecht gekomen bij e-Legal incasso advocaten en al snel kreeg ik mevrouw Pareshma Duggal.toegewezen als mijn contactpersoon.
Mevrouw Duggal heeft mij op een bijzondere manier begeleid, een wijze die ik tot op heden nog niet ben tegengekomen.
Ten eerste heeft zij goede kennis van zaken, is deskundig en als ze twijfelde overlegde zij altijd met een collega om mij zoveel mogelijk snel op de hoogte te brengen van mogelijkheden. Zij kan heel goed luisteren en stelde mij keer op keer weer op mijn gemak. Je meldt je natuurlijk niet voor niets bij een organisatie als e-Legal incasso advocaten, maar deze case was wel heel erg extreem zwaar in alle opzichten. De manier waarop mevrouw Duggal zich hierin staande heeft weten te houden en mij hierbij te ondersteunen op alle mogelijke manieren, zal ik nooit vergeten, dit was bijzonder en zeer professioneel! De foto op de website wordt eer aan gedaan; mevrouw Duggal heeft gevochten als een leeuw en uiteindelijk toch een gedeeltelijk resultaat weten te behalen, waarvoor ik haar zeer dankbaar ben.

Fijne communicatie(zelfs na sluitingstijd en op hemelvaartsdag!) deskundigheid, volharding.

Score voor e-Legal incasso advocaten: 5/5
Zou u ons aanbevelen? Ja