DWCPRINT

2002 beoordelingen

Reactiesnelheid (chat, mail en telefoon)
Informatie over het verloop van je order
Kwaliteit van het drukwerk
Hoeveel sterren geef je DWCPRINT?
Snelheid van levering

ADREMM

Drukwerk en service beneden peil

Reactie DWCPRINT:

Beste Brian,

We hebben veelvuldig contact gehad over je bestelling. Je was niet tevreden over het resultaat van de folie.
Helaas is een verschuiving van de folie tov het drukbeeld onvoorkomelijk en inherent aan het productieproces. Dit leggen wij ook uit in onze aanleverspecificaties van foliedrukken: https://klantenservice.dwcprint.nl/nl/articles/11164-foliedruk-digitaal.
Wij hebben je kaarten retour ontvangen en deze nagemeten, daarbij bleek de verschuiving binnen onze aangegeven marges te zitten. Indien wij productiefouten maken, vinden wij dat wij daar ook verantwoordelijk voor zijn en daarvoor het boetekleed behoren aan te trekken. We hebben ons best gedaan zo adequaat als mogelijk met je klacht proberen om te gaan. Ook de beoordeling van de verschuiving van de folie hebben we minutieus gedaan. Het is immers ook in ons belang dat onze producties kloppend zijn. De mate van verschuiving in jouw kaarten valt echt binnen de marges en kunnen we daarom niet als productiefout aannemen. Immers, met een zelfde bestand zal het resultaat bij een herdruk vergelijkbaar zijn.
Hierop volgend hebben we contact gehad en je geadviseerd welke delen je beter kon aanpassen voor een wenselijke resultaat. Met een nieuw drukbestand welke je hebt opgestuurd, waarbij de plaatsing van de folie minder kritisch is, hebben we vervolgens een goede partij kaarten voor je gedrukt.

Score voor DWCPRINT: 2/5
Zou je DWCPRINT aanbevelen? Nee