Hans vd W

Het gaat niet om het bedrijf maar over het produkt "Tonkinois Olievernis".
Het leek een fantastisch product. Het hout van de boot kaal gemaakt en 8 lagen opgebracht. Het zag er echt geweldig uit. Het eerste jaar zag het er ook nog goed uit dus ik had goede hoop dat ik eindelijk een oplossing had gevonden voor de behandeling van het houtwerk.
Echter dit jaar met de hete zomer is alles wat in het directe zonlicht zat gaan scheuren en opkrullen tot op het blanke hout. Ik kan het weer helemaal kaal halen, jammer....het leek te mooi om waar te zijn.

Reactie Duller & Co:

Beste Hans,
Graag komen we met u in contact. Onder uw naam kunnen we u niet terugvinden met een bestelling, noch menen we contact met u gehad te hebben over de klacht.
U maakt natuurlijk duidelijk dat het niet om ons bedrijf gaat, echter wij vinden dit dan ook niet de juiste plek voor uw beoordeling met een 1.
Met alle plezier zet ik een reactie-mogelijkheid bij het product, zodat uw ervaring op de juiste plek staat. Ook overleg ik graag over mogelijke alternatieven, waarbij we u graag ter wille zijn. Ik ga er bij het e.e.a. natuurlijk wel van uit dat u het product uberhaupt bij ons heeft aangeschaft.
Remco Schrauwen.

Score voor Duller & Co: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Tonkinois