A. Dijkstra

Ik heb een broek besteld en die de volgende dag teruggestuurd omdat de maat niet goed was. Nu kreeg ik bericht dat ik niet kon ruilen en ben nu erg onzeker wat er nu gaat gebeuren. Ik heb wel betaald en wil enkel een maatje kleiner. Hoe zal dit aflopen? Krijg ik de broek nog of krijg ik geld terug????? Ak.dijkstra@hetnet.nl

Eerst maar eens ervaren hoe het geheel afloopt.....

Reactie DRESSYOURPARENTS:

Beste mevrouw Dijkstra,
Hartelijk dank voor uw bericht, dat misschien meer voor e-mail verkeer geschikt is.
Alles even op een rijtje: u heeft de dag na de bestelling de broek ontvangen en op enig moment teruggestuurd na een e-mail aankondiging, waar op wij dezelfde dag nog hebben uitgelegd hoe een en ander verloopt.
De retourzending is woensdagmorgen 6 juni bij ons afgeleverd en de dag erna schrijft u al deze 'review', terwijl in de e-mail heel uitgelegd is duidelijk is hoe het verloop zal zijn. Vandaag worden bij ons de retouren verwerkt (dus zelfs binnen 4 werkdagen!) en heeft u het retourbedrag weer terug op uw rekening. Sneller kan bijna niet. Wij proberen onze klanten zo goed mogelijk te helpen en daar hoort ons inziens ook een snelle retourafhandeling bij, zoals u ook kunt lezen in eerdere reviews (dus zeer ruim binnen de 30 dagen die wij aangeven in onze voorwaarden).
Hartelijke groet en prettige dag,

Score voor DRESSYOURPARENTS: 2/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee