Ik had een broek met elastieke band besteld voor mijn vader die in een verzorgingshuis woont. Ik was aangenaam verrast door de manier waarop jullie het artikel verpakt hadden. Met veel zorg in een soort vloeipapier in een stevige doos. Voor mij was zo'n broek weer een stukje meer afscheid van mijn vader die vroeger veel zorg aan zijn kleding besteedde maar nu helaas op 'makkelijkere' items is aangewezen. Doordat jullie dit met zoveel zorg en aandacht verpakt hebben, gaf mij deze broek toch een aangenaam gevoel. Ook het handgeschreven boekje in de doos vond ik erg attent. Toen het artikel arriveerde, heb ik ook meteen de telefoon gepakt en dit doorgegeven aan jullie bedrijf. Er wordt altijd erg veel overal over geklaagd in Nederland maar ik vond dat ik zo'n positieve uitschieter ook mocht complimenteren. En het bijgevoegde meetlint komt zeker van pas.

Eigenlijk heb ik de sterke punten al hierboven vermeld: veel aandacht voor uw product. Vriendelijke, behulpzame mensen aan de telefoon bij de klantenservice. Ik ga hier zeker vaker een product bestellen.

Score voor DRESSYOURPARENTS: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja