Snowboard boots besteld en had nog een vraag gesteld over de mogelijkheid om ze om te ruilen aangezien ik ze op deze manier natuurlijk niet kon passen.
Het antwoord stond geschreven op de factuur die bij de bestelling zat, waar meteen ook zei dat die ze die boots niet meer hadden in een kleinere maat maar ze wel gingen kijken met mij naar een ander paar.

"Zou u dit bedrijf aanbevelen?"
Heb ik al gedaan bij een vriend, die ook nog eens dezelfde week zijn snowboard & bindings heeft besteld.

Tegenover andere plaatsen waar ik had gekeken voor boots, was hier een duidelijk beeld van de stock.
Zo had ik eerst elders boots besteld en betaald, om dan te horen te krijgen dat deze er niet meer waren.
Iets wat je denk ik bij deze winkel niet gaat tegenkomen.
Het contact is ook persoonlijk wat altijd beter is natuurlijk.

Enige punt kritiek: DPD.
Mijn pakket kon ik gaan ophalen bij de krantenwinkel, dat stond toch op de tracker alleszins.
Ik kom daar aan, geen pakket te vinden maar zou normaal pas later op de dag komen.
Ik ben terug richting de auto aan het wandelen als ik plots een DPD busje zie oprijden, hij had mijn pakket bij.
Of die heeft aangebeld geen idee, ik heb niks gehoord alleszins.

Die vriend die op mijn aanraden zijn snowboard & bindings heeft besteld (donderdag):
Zijn snowboard (vrijdag) aangekregen, zijn bindings liggen nog ergens op het depot in mechelen.
Hoe of wanneer die geleverd gaan worden, of ze überhaupt hun fout al hebben gemerkt, geen idee.
We zullen morgen (zaterdag) zien of ze hun fout hebben opgemerkt.
Als ik anderen hun ervaring met DPD bekijk ben ik blijkbaar niet de enige.

Voor de rest is de winkel allemaal top en correct!

Score voor DownTown.nl: 4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Burton swath malbec -snowboard boots