Willemina R. de Haan de Haan

Het was bijna onmogelijk om de draaideur en de glazen zijwand te monteren, omdat de plastic strippen niet in de daarvoor voorziene gleuven passen (veel te dik). Die hebben we in de lengte moeten afsnijden. Ook het plaatsen van het chromen hoekprofiel was een ramp en de (soort ronde) strip waar de glazen zijwand op moest rusten is heel moeilijk op zijn plaats te houden. Overal misten boorgaatjes, die moesten we zelf boren. We hebben door al deze onvoorziene problemen er voor een dag een sanitair monteur bijgehaald, wat ons uiteraard veel extra geld gekost heeft! Deze zei dat hij nog nooit zo'n onmogelijke constructie had gezien! We overwegen in ieder geval contact op te nemen met de consumentenbond. Of anders zou een compensatie voor alle extra kosten op zijn plaats zijn.

Reactie Douchezaak:

Bedankt voor uw review.
Wat vervelend om te lezen dat het niet goed ging met de installatie. Dit artikel verkopen wij dagelijks en wij krijgen daar normaal gesproken geen meldingen van dat het lastig te installeren is. Wij adviseren wel altijd de installatie te laten uitvoeren door een specialist. Wij kunnen in onze gegevens ook niks terug vinden van een melding. Mijn collega's hadden u misschien kunnen helpen, wij zijn via de mail of telefonisch beschikbaar.

Score voor Douchezaak: 0.5/5
Wiesbaden Domino complete douchecabine 80 x 80