MJK

Slechte ervaring met de webwinkel. De levertijd op de site is niks waard. Als één product een langere levertijd heeft wordt je hele bestelling ingehouden zonder tegenbericht van Douchezaak, ook als dit twee maanden betreft. Het wordt zo knap lastig een badkamer te verbouwen. Ook na het nodige aanpassen van de bestelling wacht ik nu al 4 weken op producten die binnen 1-2 dagen leverbaar zouden zijn.

Telefonisch worden er afspraken gemaakt die niet nageleefd worden. Meerdere malen zou een medewerker iets uitzoeken en terug bellen binnen een half uur. Hierna nooit meer wat vernomen.

Als pluspunt wil ik meegeven dat personeel aan de telefoon wel vriendelijk klinkt en meedenkend overkomt. Nu nog de proactieve werkhouding naleven.

Reactie Douchezaak:

Bedankt voor het invullen van de review.
Wat vervelend om te lezen dat u langer op de producten heeft moeten wachten. Het was inderdaad zo dat er een 1 artikel van de bon op uitleveren week 14 stond. We hebben toen andere artikel voor u in bestelling gezet en ook hier de levertijd aan u doorgegeven. Mijn excuus als dit niet helemaal duidelijk is geweest. We gaan intern kijken hoe we dit soort problemen kunnen verhelpen. Nogmaals mijn oprechte excuses.

Score voor Douchezaak: 2/5
Geen, nooit geleverd