Computer-Bestel.nl

Rick & Remco zijn 2 gepassioneerde entrepreneurs op gebied van online marketing, SEO en SAO. Hedendaags zijn deze 3 werkvlakken niet meer weg te denken voor een gezonden webshop dan wel website met als doel conversie.

Nu dik een jaar terug ben ik in contact gekomen met DoubleSmart nadat mijn vorige SEO partner gedwongen moest stoppen mijn haar taken. Tot op de dag van vandaag geen moment spijt gehad van DoubleSmart.

In samenwerking met DoubleSmart hebben we zeer mooie resultaten behaald op gebied van linkbuilding. Op grote zoekwoorden als ‘Game PC’, ‘Game Computer’ en ‘Game PC Kopen’ een top 3 positie weten te behalen in mum van tijd. Door de sterke concurrentie in Google kun je dus wel nagaan wat voor impact DoubleSmart gehad heeft op onze webshop.

De kracht van DoubleSmart ligt op de persoonlijke benadering, deze jongens doen er alles aan om jouw onderneming te zien groeien. Dan wel op gebied van bezoekersaantallen maar ze denken ook graag mee met het optimaliseren van conversie en nieuwe mogelijkheden. Dit is één van de grote jongens die met je meedenkt tot het uiterste, waardoor jouw relatief kleine investering heel veel kan opleveren.

www.computer-bestel.nl is een dikke drie jaar geleden begonnen als klein, jong en dynamisch bedrijf en inmiddels mede dankzij DoubleSmart uitgegroeid tot één van de grote jongens binnen onze bedrijfstak.

Dikke Pluim voor Rick en Remco, ga zo door!

- Persoonlijk betrokken.
- Beste prijs/kwaliteit op SEO/SEA vlak.
- Transparante rapportages en statistieken, je ziet aan het eind van de maand exact wat er voor je is gedaan en wat de impact is geweest op gebied van van groei.
- Natuurlijke SEO ondersteuning, doet dus geen schade of afbreuk aan je website.

Score voor DoubleSmart: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Aangekocht product: