sh

OPLICHTERS : de troep komt gewoon van Ali expres en vragen er de volle mep voor, meteen het artikel geretourneerd met kaartje, ze zeggen gewoon dat ze het niet terug nemen. Nooit wat kopen hier want ze zijn alleen op geld uit! service dus 0,0

Reactie Dottig.com:

Beste klant,
U heeft een bestelling gedaan van een haarprodukt. Door al onze artikelen worden kaartjes geschoten waarop staat "indien u dit label verwijdert, kan het artikel niet retour".
U verwijdert het kaartje en stuurt het produkt na 10 dagen! aan ons terug. Daarna bent u verbaasd dat wij dit niet terug nemen? Vervolgens dreigt u met slechte reviews, ons zwart maken etc. als wij niet meewerken aan uw retour. Sorry maar wij laten ons niet intimideren.
Wij begrijpen niet dat u sowieso na 10 dagen een haarprodukt retour durft te sturen ivm hygiëne als het kaartje is verwijderd. Om de kwaliteit te beoordelen en te bekijken kan het kaartje gewoon blijven zitten.
Daarnaast lijkt het nieuw voor u te zijn, dat kaartjes overal aan moeten blijven, wilt u iets terug geven of ruilen in winkels/webshops. Misschien moet u de voorwaarden bij alle shops even nagaan voordat u iets bestelt.
De rekening bij Bol.com moet u dus gewoon betalen en de haarband heeft u inmiddels ook weer terug ontvangen van ons via DHL met bewijs.
Gr. Team Dottig

Score voor Dottig.com: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Aangekocht product: