Oosterling

Niet zo'n beste ervaring. Het zijn gewoon Ali jurken die voor viervoudige verkocht worden. Op zich geen probleem dat is nu eenmaal handel maar er mankeert steeds wat aan. Dan stuur je het op eigen kosten terug maar duurt het vervolgens geruime tijd voordat je je geld terug hebt.

Snelle verzending.

Reactie Dottig.com:

Beste klant,
Wat jammer dat u zo negatief bent. U heeft een gloednieuwe jurk gekregen rechtstreeks vanaf fabriek. Nadat u het gepassen had, zat er een gat in de bovenkant die er niet zat met versturen. Wij hebben daar dit keer niet moeilijk over gedaan. Vervolgens weer een jurk opgestuurd, ander model en daar vond u de pasvorm niet goed van, terwijl dat onze bestseller is en wij regelmatig mooie foto's opgestuurd krijgen van kinderen die er zo blij van worden. Ook die jurk heeft u terug gestuurd en hebben wij u geadviseerd om in een fysieke winkel iets te kopen. Het geld heeft u binnen een week of korter terug gestort gekregen, dus wij begrijpen niet waarom u alsnog een negatieve review schrijft? Misschien omdat u nu echt bij Ali iets moet gaan aanschaffen en dan de kwaliteit moet afwachten en de retourprocedures daar moet gaan bestuderen? Sommige klanten kun je nooit tevreden stellen, maar wij hebben daar vrede mee. Gr. Team Dottig

Score voor Dottig.com: 2/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Aangekocht product: