Suus

Retourneren valt helaas buiten het retour recht als het pakket zoek raakt en dus paar dagen later komt. Ik zit nu met ontevreden producten die niet niet mag retouneren. 4 jurken van 120 euro die bij elkaar 20 euro kosten bij de AliExpress. Helaas was de mevrouw achter dottig totaal niet meelevend en vriendelijk. Je moet ook je eigen retourkosten betalen. Ik raad deze website niet aan.

....

Reactie Dottig.com:

Beste klant,
U heeft op 7 december uw ongenoegen al geuit via de Feedback company. Kennelijk vindt u het nodig om dit iedere maand te herhalen?
Hieronder wederom het antwoord wat wij al bij uw eerdere reactie hadden geplaatst.
Beste klant,
Wij zijn in shock dat wij deze review van u moeten lezen.... U heeft een pakket retour gestuurd naar ons, maar u vergat ons te mailen binnen 14 dagen. Staat duidelijk achterop de pakbon. Hierna vervalt het retourrecht. Na 3 weken komt u er achter dat uw pakket kwijt is, omdat u het naar een bedrijf in Zeewolde heeft gestuurd ipv aan Dottig.
U kon dat wel lezen op uw bewijs en heeft dit ook nog in uw mailbox gehad van het postkantoor, ook dat uw achternaam verkeerd was gespeld. Vervolgens zadelt u ons met dit probleem op? Wij denken nog mee en geven u aan wat u kunt doen. Bellen met het bedrijf bijvoorbeeld waar u het naar toe heeft gestuurd. U vond dat belachelijk en was van mening dat wij achter uw pakket aan moesten? Klanten blijven altijd verantwoordelijk voor het retour sturen van hun pakket, niet de ontvanger. Vervolgens hebben wij verschillende keren nog meegedacht en contact gelegd met ons depot aangezien dat bedrijf het kennelijk daar naar toe had gestuurd. U zult begrijpen dat wij daar in de maand december met alle drukte van dien, niet op zitten te wachten. Wij hebben geen schuld aan dit hele verhaal behalve uzelf. U sloeg een toon aan, die wij niet waardeerde. Wij zien dat u regelmatig ruzie heeft met bedrijven, misschien moet u toch eens nadenken hoe u overkomt. Wij wilden nog meedenken en als het pakket boven water was een tegoedbon aanbieden, maar voordat u dit heeft afgewacht, bent u uw gal gaan spugen overal. Er zijn bij ons ook grenzen en die had u overschreden, dus dachten wij inderdaad niet meer mee en hebben het pakket in zijn geheel weer aan u terug gestuurd.
Veel succes bij het bestellen van AliExpress en hopelijk gaat het retourneren daar wat makkelijker! Wij bestaan al ruim 10 jaar en hebben een vaste klantenkring die wij bedienen van kwaliteit kleding.
Gr. team Dottig.

Score voor Dottig.com: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Aangekocht product: