Vind persoonlijk dat er leuke spullen te vinden zijn op de website. Echter een minpunt. Spullen zijn op voorraad als je bestelt en betaalt. Als je t pakketje binnen krijgt ontbreekt er toch iets omdat voorraad niet klopte. Zou fijn zijn als er dan aan de klant wordt gevraagd of deze de spullen alsnog wil en wanneer t weer op voorraad is om t eventueel later te ontvangen. Ik had zelf namelijk 2 van hetzelfde nodig. Nu moet ik t helaas retourneren.

Snelle levering ondanks feestdagen. Bieden excuses aan als iets niet klopt.

Reactie Dottig.com:

Het komt soms voor dat wij een voorraadfout hebben. Normaal gesproken gaan wij dan bellen met de klant.
U heeft helaas geen telefoonnummer achtergelaten in de order.
Wij zouden dan kunnen mailen met de klant, maar aangezien december de drukste maand is voor ons, is hier eigenlijk geen tijd voor.
Op het moment dat de orders worden ingepakt komt zo een voorraadfout tevoorschijn. Dat is aan het einde van de middag.
Onze ervaring is dat mail door de klant meestal de volgende dag wordt gelezen. Dan zitten wij weer met een dilemma.
Gewoon wachten tot klant antwoord heeft gegeven of versturen?
Onze ervaring hiermee is, dat klanten meestal haast hebben, zeker in de maand december. Dus worden klanten niet blij, als wij niets versturen. Schoolfeestje outfit niet compleet, verjaardag verpest, fotoshoot niet perfect etc etc.
Daarom is besloten om u toch te versturen, wat wij wel hadden. Dit keer ging het om een paar kniekousen. Klanten kopen vaker meerdere paren voor een kind, u heeft toevallig een tweeling denken wij.
Dat is een verkeerde gok geweest blijkt. Het is soms moeilijk om het alle klanten naar de zin te maken, zoals u zult begrijpen.
Dit is hoe het in de praktijk werkt en wij soms beslissingen moeten maken waar klanten soms blij soms niet blij van worden. Excuus dat het bij u een minpunt opleverde.
Gr. team Dottig

Score voor Dottig.com: 3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Aangekocht product: