Jurkje was mooi jammer dat de naad los gescheurd was helaas dat de kaartjes eral af waren dus ja eerst goed alle naadjes en stof bekijken voor dat de kaartjes eraf gehaald worden en 24 uursshow levering duurt 2 dagen dus daar ook rekening mee houden

Geld retour voor niet te leveren Product binnen 2 dagen

Reactie Dottig.com:

Beste klant,
Wij hebben inderdaad in onze algemene voorwaarden staan, dat indien kaartjes worden weg gehaald het artikel uw eigendom is geworden. Wij moeten dit wel doen, omdat wij anders een verhuurbedrijf worden van kleding die gedragen wordt met een feestje, verjaardag, doop etc. en weer retour komt. U heeft de jurk binnen gehad en deed net of wij de jurk op deze manier hadden geleverd, terwijl wij weten dat deze gescheurde naad er echt niet zat met versturen. Alles wordt extra gecontroleerd. Het was voor ons duidelijk dat de zijnaad los gescheurd is omdat er teveel spanning op is gekomen met het passen/dragen. De jurk is te klein aangeschaft of de rits is niet ver genoeg naar beneden geweest met het uittrekken.
Wij vroegen daarom of u een foto kon maken met de kledingkaartjes er nog aan. Dit kon u niet, die had u er meteen afgeknipt...blijkbaar was de jurk toen nog wel goed, anders doe je dit niet, lijkt ons.
Jammer dat u niet een eerlijk verhaal aan ons vertelt, dan waren wij nog wel genegen geweest om te kijken wat wij konden doen.
Wat betreft de 24-uurslevering heeft u niet goed gelezen. Alle orders die besteld worden voor 17:00 uur, worden een dag later afgeleverd bij u. Uw order werd geplaatst om 21:09 s'avonds. Dan wordt de order een dag later in behandeling genomen en verstuurd. Dat is gebeurd en u heeft op tijd geleverd gekregen.
Gr. Team Dottig

Score voor Dottig.com: 2/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Aangekocht product: