Doen niet wat ze zeggen. Proberen veel klanten te trekken met zogenaamde 24-uurs levering. Veelal is de maat die je zou willen eigenlijk niet beschikbaar. Na telefoontje over veel te late levering kreeg ik een buitengewoon onaardige vrouw aan de telefoon. Was niet van plan om een oplossing te bieden. Wilde vooral de schuld bij de klant in de schoenen schuiven. Zeer onaangename ervaring.

Reactie Dottig.com:

Beste klant,
Wij doen zeker wat wij zeggen, anders scoren wij niet zo hoog met onze reviews. Dat veelal de maat er niet meer is, komt door het grote succes, wat wij inderdaad momenteel niet bij kunnen benen. Daar wordt aan gewerkt.
In dit geval hebben wij de kleding ook gewoon verstuurd op dezelfde dag, omdat het een 24-uurslevering betrof. De klant mag er dan vanuit gaan dat de volgende dag wordt geleverd. Als dat niet zo is, horen wij dat graag. Dat gebeurde niet en pas na twee dagen werden wij door de klant gebeld, die behoorlijk geïrriteerd en in de stress was, want haar kind had een galafeest en de jurk was er nog niet. Wij hebben dit toen meteen nagekeken en zagen dat er een sorteerfout was gemaakt bij DHL (tip: de status van je pakket kun je zelf heel makkelijk volgen via de track en trace die DHL stuurt naar iedere klant). Heel vervelend deze vertraging, maar ook overmacht voor ons. Normaal gesproken wordt de volgende dag alsnog geleverd. Wij hebben dat ook aangegeven en gezegd dat de status in de avond/nacht zou veranderen naar leveringsdatum. Klant bleef geïrriteerd en had het vertrouwen niet meer en wij moesten maar zorgen dat het werd opgelost. Wij hebben natuurlijk direct een melding gemaakt naar ons depot en wij hebben ook gevraagd aan welke oplossing klant dacht? De bestelde jurk was er namelijk niet meer voor een 2e keer. De kLant wilde alternatieven jurken op de mail hebben, zodat zij die dan voor de zekerheid ook kon bestellen. Wij hebben deze jurken op de mail gezet. Een extra bestelling is er niet gekomen en de jurk is inderdaad de volgende dag alsnog bezorgd, waardoor het gelukkig nog op tijd was voor het feest.
Wij geven ook op onze website aan dat het niet onze verantwoording is als klanten krap op tijd bestellen voor welk feest dan ook. Het gaat 99% gewoon goed, maar soms ook niet. Wij werken met bezorgers van DHL die niet bij ons in dienst zijn. Wij hebben ons werk gedaan, namelijk uw pakket op tijd aanbieden bij DHL, zodat het de volgende dag bezorgd zou worden. Jammer dat wij daar nu een slechte review aan overhouden. Deze review was bij DHL op zijn plek geweest......Gr. team Dottig.

Score voor Dottig.com: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Aangekocht product: