Jolijn Geurts van Kessel

Ik had 's middags de perfecte jurk voor mijn dochter gezien en de link bewaard, maar toen ik hem 's avonds wilde bestellen kreeg ik een melding dat het desbetreffende item niet meer op de website stond. Misschien gewoon de pech gehad dat ik net te laat was en het was uitverkocht, maar dan zou zo'n melding fijn zijn geweest ipv dat het hele item plots onvindbaar was. Maar ik ben natuurlijk meteen verder gaan zoeken naar wat er nog meer op de website stond en wat is deze webshop toch een feestje! Uiteindelijk alsnog een prachtige jurk gevonden (misschien zelfs nog perfecter dan welke ik eerder op het oog had, dus misschien een geluk bij een ongeluk dat die plots niet meer op de site stond, haha)

Hele grote plus: jurkje ontvangen en eerlijk waar, in het echt ziet het er nog vele malen mooier uit dan op de website!! (en meestal is het juist andersom, maar echt, ik ben er zo mega super blij mee)
Haarbandjes die ik had besteld bleken toch niet meer op voorraad, netjes bericht van gekregen bij de geleverde bestelling en het bedrag ook snel terug gekregen op mijn rekening.
Ik kom zeker terug!! Prachtige kleding en haarbandjes.

Score voor Dottig.com: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Aangekocht product: