Ann

Zeer vlotte en correcte service.

Indien er vragen of opmerkingen zijn dan wordt hier onmiddellijk op gereageerd en naar oplossingen gezocht. Er is een zeer persoonlijke benadering van de klant. Je hebt absoluut niet het gevoel dat je een nummer bent wat vaak wel zo is bij andere webshops.

Het pakje was zeer zorgvuldig en netjes ingepakt met een leuk cadeautje en persoonlijk kaartje.
Dat is zeer fijn en wordt erg gewaardeerd, maar toch vind ik 9€ verzendkosten best veel voor een pakje van 160 gram dat gewoon in de brievenbus past.
Er stond bij de zending dat een handtekening vereist was, maar ik heb niet moeten tekenen en het pakje zat dan ook effectief gewoon in de brievenbus.
Ik bestel heel vaak online en dit is toch wel bij de duurdere. Zeker omdat het aankoopbedrag 61€ was. Bij de meeste bedrijven is boven de 30€ of 50€ het verzenden gratis.
Daarom heb ik aanvankelijk getwijfeld of ik het wel zou bestellen en heb het dan uiteindelijk toch gedaan omdat ik de tuigjes zo graag had maar ik blijf de verzendkosten hoog vinden.
Jullie service is echter wel top!

Score voor Dog & Catwalk: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Geslacht: vrouw
Leeftijd: 51