Frans Tersmette

Nog niet

Uw ervaring met Doets Reizen

Zeer matig. Dacht met specialist te maken te hebben, maar tot nu toe zeer teleurstellend. Voor goede orde: wij moeten nog op reis, maar de zgn voorpret is helemaal weg. Ondersteuning/behulpzaamheid beneden peil

Reactie Doets Reizen:

Beste meneer Tersmette,
Ik heb vorige week telefonisch contact met u gehad om uw ervaringen en deze review inhoudelijk te bespreken. Nogmaals dank voor uw tijd.
Zoals aangegeven kunnen wij geen bindend advies geven over ESTA, dit omdat de besluitvorming van het verkrijgen van dit verplichte document buiten onze macht valt. We nemen uw vraag graag in behandeling en geven waar mogelijk advies. Uw zorgen blijken te zijn ontstaan door het verkrijgen van (foutieve) informatie via diverse bronnen op het internet, wat ons vanzelfsprekend niet aan te rekenen is. We betreuren daarom het ontbreken van nuance in deze review. We begrijpen dat het inmiddels gelukt is en daar zijn wij blij om.
Nogmaals excuses dat u zich door ons niet geholpen voelt (voelde). Dat is niet onze intentie en hebben uw ervaring daarom intern besproken om hier van te leren.
Doets Reizen

Score voor Doets Reizen: 0.5/5
Beveelt u dit bedrijf aan Nee
Naam reis: New York/Miami