Guido

Niet door gegaan

Uw ervaring met Doets Reizen

Reis geboekt voor oktober dit jaar. Toen Amerika nog steeds op oranje stond vanwege corona toch de rest moeten aanbetalen anders zouden de kosten nog verder oplopen. Netjes alles betaald en toen wij ons held terug wouden kon dit allemaal niet want de hotels die ze voor ons hadden geboekt gaven hun ook alleen maar vouchers terug en geen geld. Ik al onze hotels gemaild met de vraag of er betaald was of dat hun vouchers of geld terug gaven. Blijkt dus dat geen één hotel geld had ontvangen omdat er op tijd geannuleerd was. Dus met deze info terug gegaan en toen kon er ineens wel terug betaald worden binnen een week. Ze voelden waarschijnlijk al narigheid als ik hiermee naar een advocaat zou gaan. Oplichterij is het ons geld gebruiken wat voor onze reis bestemd was. En mevrouw Doets is uitgeroepen tot zakenvrouw van het jaar 2017 die titel kunnen ze wel weer intrekken als je zo om gaat met geld van anderen. Voor 2020 vernoem ik haar oplichters van het jaar. Mensen mail je hotels met dezelfde vraag als wat ik heb gedaan 100% dat U ook het antwoord krijgt dat er niet betaald is

Score voor Doets Reizen: 0.5/5
Beveelt u dit bedrijf aan Nee
Naam reis: Rondreis westkust