Bestaand reispakket naar eigen wens aangepast. Ligging van de hotels perfect. Auto verhuurbedrijf om de hoek van het hotel, ook bij het inleveren van de auto dicht in de buurt. Hotels zelf luxer dan voor ons nodig is maar dat maakt de vakantie extra fijn. Omgeving adembenemend mooi, huurauto van te voren geregeld en naar wens. Super vakantie gehad met enige nadeel dat we eigenlijk overal nog wel een week wilden blijven. Nog lang niet uitgekeken.

Uw ervaring met Doets Reizen

Een reisbureau met heel veel persoonlijke kennis van het gebied, dat is hun kracht. Verzekeringen, autohuur en sommige excursies van tevoren kunnen regelen. Scheelt een hoop tijd en ellende tijdens de vakantie. De standaardreispakketten zijn heel erg mooi maar wel fijn dat dit is aan te passen naar een persoonlijke reis. Hierbij veel tips ontvangen van de reisadviseur van Doets Reizen. Tijdens het boeken van de reis wordt er ruim de tijd genomen om alle wensen goed door te spreken. Nog nooit teleurgesteld tijdens de reizen die ik al heb geboekt via Doets Reizen

Score voor Doets Reizen: 5/5
Beveelt u dit bedrijf aan Ja
Naam reis: Langs de Nationale Parken