Elly Hesselberth

Wat een geweldige vakantie hebben wij gehad. Eerst een paar dagen in het gezellige San Fransico geweest waar we in het mooie hotel Whitcomb zaten. Natuurlijk bij de Golden Gate bridge geweest en op fishermans warf. Daarna de camper opgehaald die er tip top uitzag. Van het pittoreske Carmel naar Los Angeles en de glitter en glamour van Las Vegas. We hebben ons ogen uit gekeken. En de nationale parken waren echt ongeloofelijk. Yoshua Tree in de woestijn, het adembenemende Grand Canyon, het gevarieerde Seqoiua en Yosemite. Wat een prachtnatuur en dieren zijn daar. Maar zeker ook onderweg is het geweldig. De bergen en uitgestrekte landschap is echt fantastisch. En ook zoveel dieren in het wild gezien: roofvogels beren herten grondeekhoorntjes reeen en tal van andere grappige en lieve beesten. Het viel ons op dat het in de nationale parken ook zo netjes is. De wegen daar zijn perfekt en alles is netjes verzorgd. Van picknick banken tot toiletgroepen. Je betaald eenmalig 80 dollar en dan kun je een jaar lang alle parken in. Dat is echt geen geld als je ziet hoe keurig het eruit ziet overal. Op het laatst nog 2 dagen in San Fransico geweest in hotel Zephir. Zeer mooi en gezellig hotel dat echt om het hoekje ligt bij pier 39. En zeker niet vergeten om naar Alcatraz te gaan, zeer indrukwekkend! Wel op tijd thuis boeken want anders is het al volgeboekt. Al met al een topreis dus

Uw ervaring met Doets Reizen

Een betrokken organisatie die je helpen waar ze kunnen. Je kunt gratis een informatiebijeenkomst bijwonen over de plek waar je naartoe wil. Hebben wij ook gedaan en vonden het erg leuk en leerzaam. En je krijgt een heleboel opgestuurd tegen de tijd dat je vertrekt. Van info over de camper tot een kofferriem . Die is trouwens wel erg handig want die zie je zo op de bagageband. Niet voor niets al de 2e keer dat we hierbij boeken

Score voor Doets Reizen: 5/5
Beveelt u dit bedrijf aan Ja
Naam reis: West Amerika vanaf San Fransisco