Adri Doorneveld

De reis was goed georganiseerd, gelukkig hadden we zelf voor een langer startverblijf in Portland gekozen. Over het algemeen goede accomodaties, met uitzondering van Newport en Crater Lake. Het hotel in Newport heeft namelijk een erg kleine en daardoor warme en smerige onbijtruimte, met beperkt assortiment en plastic borden en bestek. En Crater Lake is wel erg basic, maar het is ook een nationaal park, dus vooruit. Wat ons wel erg tegen viel was de gehele kust van Oregon, wij dachten leuk kust met mogelijk strandfaciliteiten. Maar in geen van de plaatsen was iets dergelijks. Is waarschijnlijk ook niet mogelijk gezien het klimaat. De gehele kust hebben we , 500 km, in de mist en vaak zeer dichte mist gereden. Ook snapte we overnachtingsmogelijkskeuze niet helemaal, waarom 2 nachten in Newport en maar 1 nacht in Astoria? Het binnenland is trouwens wel prachtig, Klamath Falls, Crater Lake, Bend, Mount Hood en Hood River.

Uw ervaring met Doets Reizen

Goed georganiseerd, zakenkundig en flexibel voor aanpassingen. Goede info vooraf en goede route beschrijving.

Score voor Doets Reizen: 4/5
Beveelt u dit bedrijf aan Ja
Naam reis: Oregon rondreis