Nico

We hebben een fantastische reis gemaakt door west-Canada. Met name Vancouver Island is ons ontzettend goed bevallen omdat het nog relatief ongerept is en minder toeristisch dan veel andere plekken op het vaste land. Je ziet aan alles dat Jan Doets heel veel ervaring heeft met het samenstellen van rondreisen. De plekken waar je komt (die je soms zelf niet snel zult vinden), de excursies die geregeld zijn, de afstanden die gereden moeten worden (nooit te lang of te ver), de tijd dat je ergens verblijft en ga zo maar door. Alles was perfect geregeld, kon niet beter. Het enige waar jullie mischien nog eens naar kunnen kijken is de Blue River Safari. Alle bezoekers die wij daar hebben getroffen waren uitermate teleurgesteld (kijk ook maar de negatieve reacties op internet). De verwachtingen worden hoog opgeklopt wat uiteindelijk een simpel boottochtje bleek te zijn voor veel geld waarbij we werkelijk niets hebben gezien dan water en bergen.

Uw ervaring met Doets Reizen

Een organisatie die haar naam en faam eer aan doet en die waar levert voor haar geld (Canada is bepaald niet goedkoop). Als je bij Jan Doets boekt kom je nooit bedrogen uit!

Score voor Doets Reizen: 5/5
Beveelt u dit bedrijf aan Ja
Naam reis: Canadian Bears, Whales and Mountains