Reviews

8.9 / 10
1158 beoordelingen
Schrijf beoordeling

98% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

Kitty van Doorn GRITT nv

4/10

Slecht: mijn pakket is niet afgeleverd

Beschrijf hier uw ervaring

Post NL heeft het pakket niet afgeleverd. Nochtans was er iemand aanwezig in het kantoor. Ik denk dat PostNl niet de moeite heeft gedaan om tot aan het kantoor te komen. Ik kreeg dan een mail dat het pakket niet afgeleverd kon worden en dat het binnenkort afgeleverd zou worden in een afhaalpunt. Sindsdien niets meer gehoord, pakket is niet beschikbaar in het afhaalpunt.

Reactie Displaywinkel.nl:

Beste,
Wij hebben met u hierover contact gehad en wij hebben dit dan ook meteen gemeld bij PostNL. Indien het pakket niet snel geleverd zou worden zouden wij een nieuwe zending naar u toe sturen. Dit hebben wij met u afgesproken en u zou contact met ons opnemen, wij hebben echter niets meer gehoord, behalve deze review....


Score voor Displaywinkel.nl: 2/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Aangekocht product: