Little Thingz

Wij hadden een bestelling gedaan om te leveren in NL.
Per ongeluk hebben wij daar een verkeerde postcode ingegeven en wisten ze niet beter om dit dan maar te leveren in NL.
Nu 4 weken later hebben wij nog steeds niet ontvangen en vorige week kregen wij de mail dat ze de bestelling gingen crediteren behalve de gemaakte transportkosten.
Wettelijk gezien zijn ze verplicht om de gehele som terug te betalen, alsook de transportkosten.
Aangezien de bestelling zeer dringend was (gemeld via telefoon) vinden wij dat hun klantenservice op niets lijkt.
Dit is echt beneden pijl!

Beschrijf hier uw ervaring

Wij hadden een bestelling gedaan om te leveren in NL.
Dit is echt beneden pijl!

Reactie Displaywinkel.nl:

Wij begrijpen uw reactie, echter u heeft zélf de verkeerde postcode ingevoerd, uw bestelling is door ons op tijd verstuurd.
Wij vragen op onze site om de ingevoerde gegevens te controleren alvorens de bestelling definitief te plaatsen.
Doordat de postcode geheel niet overeenkomt met het adres, kan de post de zending niet verwerken, het pakket blijft bij PostNL liggen en wordt uiteindelijk dan ook teruggestuurd naar ons.
Wij zijn inderdaad verantwoordelijk voor de verzending, echter u als klant bent verantwoordelijk voor het invoeren van de juiste gegevens en wij kunnen de door ons gemaakte kosten voor verzending helaas niet voor eigen rekening nemen.

Score voor Displaywinkel.nl: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Aangekocht product: