In het vooruitzicht dat ik voor het inrichten van een vaste plantenbak en wat kleinere potten weer uren door de Intratuin ging dolen waar veel bloeiende planten in mijn karretje zouden verdwijnen en er zoals gewoonlijk op de route weer een aantal vervangen zouden worden door nog mooiere bloeiende plantjes, ben ik vooraf gaan googlen over wat het beste paste in mijn tuin. Zodoende stuitte ik op de online verkoop van bordermateriaal. Dit had meteen mijn belangstelling. Een heel pakket, afgestemd in de door mij gewenste kleur is een ideaal begin voor een beplanting. Het ei van Columbus. Diverse mensen in mijn omgeving waren verrast over het bestaan van zo'n online service en vonden het een gat in de markt.

Plantjes werden op de afgesproken tijd bezorgd en tot in mijn achtertuin gebracht.
Duidelijke instructie voor het planten van de border was bijgeleverd.
De levering was correct en de plantjes waren en zijn nog steeds in goede staat.

Niet echt een min. maar het door mij bestelde boompje op stam bleek wat hoger dan de bestelde maat.
In hun vakantie heb ik per mail een vraag gesteld waarop nog geen antwoord is gekomen. De vakantie is volgens mij al minstens een week voorbij.

Score voor Directplant.nl: 4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Border, losse plantjes en 2 boompjes