Hoe heeft u de service van uw Diogenes Reizen accountmanager ervaren?

Advitronics Telecom

Voorbereidingen zijn in goed overleg met elkaar gegaan, goed ingespeeld op onze wensen en vragen. Ook bij calamiteit prima en snel geholpen. Onze local guide Joan en haar collega Inga verdienen een dikke tien voor de wijze waarop ze ons begeleid en geïnformeerd hebben. Restaurants waren allemaal goed en er was ook prima rekening gehouden met de diverse allergieën welke we vooraf gemeld hadden. Zowel op de heenreis en terugreis vertraging maar dat is vooraf niet te voorzien. Hotel was prima, wel veel verschil in kamers; sommige heel groot, anderen weer een stuk kleiner. Sanitair was schoon maar het doorspoelen van de toiletten gaf in sommige kamers problemen. Wat we jammer vonden is dat we vooraf hadden aangegeven dat we collega's zijn en geen levenspartners en dat toch een aardig aantal collega's samen een (klein) bed moesten delen. In sommige gevallen was er nog een slaapbank beschikbaar maar zeker niet bij iedereen. Ontbijt was prima, schoonmaak ook en personeel vriendelijk en behulpzaam.

Score voor Diogenes Reizen: 3.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja