Hoe heeft u de service van uw Diogenes Reizen accountmanager ervaren?

Vooraf goede indruk, leuke contactpersoon, goed meegedacht met onze wensen. Achteraf hadden we andere keuzes gemaakt voor ons weekend als we beter op de hoogte waren geweest van de inhoud van de activiteiten. Activiteiten vrijdagavond was prima en eten ook. Verder helaas te veel van hetzelfde (te hoog gehalte stadswandeling), Activiteit zaterdagochtend was leuk, maar de begeleiding was niet top, acteur niet goed voorbereid en spijs en drank onderweg op drie locaties maar allemaal binnen 3 kwartier op een activiteit van 4 uur. Eten zaterdagavond slecht! Locaties eten niet goed afgestemd (twee keer dezelfde gelegenheid, dat wisten wij niet want de tweede avond was happen en stappen en werd locatie ons vooraf niet verteld) en geen rekening gehouden met vooraf doorgegeven allergiën. Afspraak was drank achteraf afrekenen op facturatiebasis, maar daar werd op locatie erg moeilijk over gedaan. Ondanks dit alles toch een leuk weekend gehad. Minpunten teruggekoppeld naar Diogenes, maar zij zeggen hier weinig aan te kunnen doen omdat ze de activiteiten allemaal uitbesteden. Wel hebben ze als compensatie de (gelukkig beperkte) drankenrekening van de hotelbar voor hun rekening genomen (maar de afspraak was ook dat er in het hotel geen drank op rekening zou worden verstrekt) en dat waarderen we!

Score voor Diogenes Reizen: 2.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee