Goede service. Het pakket dat ik toegezonden kreeg was vele malen groter dan het product en ik kreeg het gevoel dat alle overgebleven karton en piepschuim in het pakket terecht was gekomen. Daarnaast heb ik zelf contact opgenomen over de bestelling de standaard stond nog in backorder in België maar werd na het mailtje toch snel geleverd. Zeer tevreden over het product.

Vriendelijke en gerichte service.

Betere verpakking.

Reactie Dijkman Muziek:

Beste klant,
Onze excuses voor de lichte vertraging van uw order, de levering van onze leverancier duurde inderdaad iets langer dan verwacht en wij zijn blijkbaar vergeten u daarvan op de hoogte te houden. Dit is natuurlijk niet de bedoeling.
Voor wat betreft de verpakking: wij hergebruiken alle dozen en inpakmateriaal voor het verzenden van onze pakketten, en zijn dan dus een beetje afhankelijk van wat voor dozen we op dat moment hebben liggen. Daar komt bij dat de standaard die u besteld heeft niet in een hele stevige doos wordt geleverd en wel kwetsbaar is, vandaar de grotere doos eromheen. Wij zijn blij te horen dat de standaard bevalt!
Het Dijkman Team

Score voor Dijkman Muziek: 2.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja