S. Egberink

Ik had via deze winkel een gitaar besteld, de Ibanez AWD83T-TRD. Ik vond het al erg vreemd dat deze überhaupt verkrijgbaar was aangezien dit een redelijk oud model is (2005), maargoed, als de site zegt dat de gitaar op voorraad is...
Ik heb de gitaar besteld en ook gelijk betaald via iDeal op 22/7, en ik kreeg netjes een orderbevestiging met de verwachte levertijd van 1 tot 5 werkdagen.
Op 27/7 had ik nog niks gehoord, geen verzendbevestiging of wat, en de gitaar was van de site gehaald, dus ik heb er maar eens achteraan gebeld. Na 3x in de wacht gezet te zijn nog geen duidelijke verklaring gehad waarom de gitaar nog niet verzonden was, en de persoon aan de telefoon vertelde mij dat ik teruggebeld zou worden als ze meer wisten. 2u en 30min later heb ik nog maar eens gebeld omdat ik maar niks hoorde. Toen ik belde was de eigenaar zelf aanwezig en wisten ze me binnen 5 minuten te vertellen dat de gitaar er niet meer was en ook nooit meer leverbaar zou zijn. Daarna heb ik 2 opties gekregen; een mail met 2 mogelijke vervangers of mijn geld terug. Ik heb voor het laatste gekozen i.v.m. vertrouwen.
Ik vraag me af wat er gebeurd zou zijn als ik zelf niet had gebeld.

Ik vind het erg vervelend dat ik zelf erachteraan moest na 5 dagen, en ook heel erg vreemd dat de gitaar überhaupt nog op de site stond. Kortom; heel erg slechte ervaring. Dat producten niet meer voorradig kunnen zijn snap ik, maar dat het dan zo moet, is heel erg jammer.

Site beter bijhouden qua wat er op voorraad is
Beter communiceren naar de klant toe

Reactie Dijkman Muziek:

Beste,
Ondanks onze zorg om onze site actueel te houden kan het helaas wel eens gebeuren dat een product zichtbaar is dat niet meer op voorraad is. Het kost ons soms een paar dagen om te achterhalen of het artikel nog op voorraad is in ons andere filiaal of in ons magazijn, vandaar de vertraging in de communicatie. Dit had uiteraard beter naar u gecommuniceerd moeten worden, hiervoor onze excuses.
Dijkman Muziek team

Score voor Dijkman Muziek: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee