Bas

Ik heb een teleurstellend coachingtraject gehad wat 10 sessies zou duren, maar ik ben vroegtijdig gestopt. Aan het merendeel van de referenties te zien is het familie van de eigenaresse en ik vraag me sterk af wat de betrouwbaarheid is van de rest.
Ik ben gecoached door Judith Migchels en ik vind haar zeer beperkt in methodieken en diagnostiek. Daarnaast heb ik de ervaring dat ik alles vooruit moest betalen en als ik vervolgens een afspraak 2 weken (!) van te voren aangeef te moeten verzetten, dan wordt geschermd met haar algemene voorwaarden, waarin zij alleen de afspraak kan laten vervallen. Zeer teleurstellende ervaring and waste of money.

Reactie Different Coaching:

Wat jammer dat je zo negatief bent, beste Bas Boom.
We hebben je enorm proberen te helpen in een traject van ruim een half jaar. We hebben vanzelfsprekend contact met je gezocht en je voorgesteld jouw klachten werkelijk aan te pakken en op te lossen of de professionele klachtenprocedure te doorlopen, echter je kiest er helaas voor dit (nog) niet te doen.
Je kunt hier op ieder moment alsnog gebruik van maken.
We worden door veel klanten zeer hoog beoordeeld. Zij geven aan dat ze onze zware academische, theoretische en directie achtergrond, en de enorme praktijkervaring zeer op prijs stellen. Ook is onze gemiddelde succesrate hoog. Daar zijn we natuurlijk erg trots op!
Echter, de ervaring leert dat al deze tevreden klanten er zelf ook hard voor werken, en open staan voor zelfreflectie en nieuwe inzichten.
Helaas komt het in ons vak ook voor dat een coachee aan het einde van een traject (vaak door werkgevers bij afscheid betaald), als hij helaas door ons op eigen inactiviteit, beperkte daadkracht moet worden aangesproken of zich niet aan gemaakte afspraken houdt, zijn tegenreactie op social media plaatst.
Wij zullen vanzelfsprekend online niet op jouw casus ingaan, omdat we dit absoluut niet professioneel vinden. We wensen je erg veel succes met het opzetten van jouw eigen Marketing bedrijf. We volgen dit graag en zien er naar uit je in de toekomst weer te ontmoeten.

Score voor Different Coaching: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee