Deskundigheid van de dierenarts
Informatie over diagnose en behandeling
Hoe was de omgang met uw huisdier?
Klantvriendelijkheid van de assistente

Molenaar

Ik ben heel erg tevreden over de zorg. Als je twee honden hebt zoals ik die regelmatig wat mankeren en duur voer moeten eten maak ik mij zorgen over de kosten die toch echt aan de forse kant zijn.

Sterke punten, waar blinken wij in uit.

Mijn mening over de dierenartsen is uitstekend. Allemaal. Maar sommige assistentes staan erbij, tonen geen enkele interesse en zeggen geen woord. Dat ervaar ik als onprettig. Ga dan liever weg. Soms lijkt het alsof ze geen affiniteit met dieren hebben. Althans zo interpreteer ik dat.

Verbeterpunten of tips, wat vindt u belangrijk?

Bijvoorbeeld. 2 keer meegemaakt. OK voor mijn hond. Ik spreek af dat ik erbij blijf tot ze slaapt. Echter slaapt hond lief na het eerste spuitje niet. Ze willen haar meenemen terwijl ze wakker is. NEE zeg ik. Ik ga pas weg als ze slaapt. Ongelovig staren ze mij beiden aan. Ik spreek iets af. Kom dat dan na. Affiniteit??
Zo ook met wakker worden. Vroeger hoorde ik een hond vreselijk jammeren. Ineens riep ik.....is dat mijn hond?? JA. Ik vloog ernaar toe. Nam haar in mijn armen en ze was stil. LIEFDE. Ja. Ik overdrijf. Ik weet het. Ben zo intens gek op mijn honden. Maar ik wil het gewoon zo. Heel erg graag.

Score voor Dierenziekenhuis Rotterdam: 4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Aangekocht product: