Deskundigheid van de dierenarts
Informatie over diagnose en behandeling
Hoe was de omgang met uw huisdier?
Klantvriendelijkheid van de assistente

Njongejan

Jullie hebben bijna aan onze verwachtingen voldaan.
We miste kostenberaming en we waren getuigen van een client die de nota te hoog vond en daardoor voelden we een gespannen sfeer .
Lees verder hieronder .

Sterke punten, waar blinken wij in uit.

Klantvriendelijkheid is echt heel goed.

Verbeterpunten of tips, wat vindt u belangrijk?

We zijn echt tevreden maar hebben 10/1/2018 onze hond Luna laten opereren aan een ws. Halscyste.
Dmv mail was ik op de hoogte van bloedonderzoek wat wordt aanbevolen .Persoonlijk zou ik dit al vast leggen voor de dag van opname.
Bij ons en dat is jullie maar ook ons zelf aan te rekenen hebben we geen kostenraming gehad v.d. Dierenarts.
Bij ophalen vd hond waren wij betrokken bij een client die het niet eens was van de hoogte van de nota 500 euro bij een pneumonie. Client begon in details te treden met op merkingen wat geen reclame voor jullie was.
Op dat zelfde moment krijgen wij de rekening van 621 euro gepresenteerd en heus ik herkende veel termen vanuit mijn werk als verpleegkundige en toch had ik geen goede beleving . Onduidelijk of dit nou kwam doordat we geen kostenraming hadden gevraagd/ gekregen of dat dit nou kwam door de client die het bedrag van haar nota te hoog vond .
We zijn echt te vreden maar wees bewust dat jullie de kostenraming doorgeven en als er cliënten zijn met klachten zou ik deze persoonlijk apart nemen in een ruimte zodat de overige cliënten deze negatieve uitlatingen niet mee krijgen.
Het zijn tips en verder veel succes ??

Score voor Dierenziekenhuis Rotterdam: 4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Aangekocht product: