Afhandeling
Vindbaarheid website
Aanbeveling

m Bak

Niet helemaal

Ja zeker Klantvriendelijkheid !Hond Labrador Flynn 14 jaar laten cremeren. Bij aankomst redelijk ontvangen, mooie rustige omgeving zoals het hoort, nog afscheid kunnen nemen.
Er werd gevraagd hoeveel hij woog. Hij was een week voor crematie bij dierenarts nog gewogen. 29.6kg, Dit werd opgeschreven. nog even vermeld dat hij vroeger dik was en 38 kg heeft gewogen. Toen ik Flynn vanmiddag op ging halen werd er meteen gezegd dat hij 32kg woog. Ik zei dat dit niet zo is. De vrouw gaf me zijn tas met as erin en zei ja hoor voel maar hij is zwaar .........??? He ? Belachelijk!
Afijn ik ging gewoon betalen want ik laat mn hond cremeren om sentimentele waarde en dat is toch duur dus whatever! Zegt de vrouw ook nog dat ik het over 38 kg had toen ik hem bracht. Ik zei dat klopt hij was erg zwaar vroeger maar even uitgelegd dat ik niet lieg , toch nog haar hand geschud en ben weggegaan. Bah ,boos en niet blij met zo'n ervaring!!!!
Als ik bij jullie zou werken en de weegschaal is anders dan bij de dierenarts dan zou ik vriendelijk uitleggen dat dat wel eens zou kunnen. Ik zou zeker mensen niet het gevoel geven dat ze liegen want dat is niet zo. Dit gaat niet om het geld maar de manier waarop! De strooikoker ziet er mooi uit maar op het certificaat staat ook dat ik uit zoetermeer kom. Dat is dus Zevenhuizen en was verkeerd genoteerd door dezelfde mevrouw :(

Score voor Dierencrematorium Majesta Rotterdam: 2.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Geslacht: vrouw
Leeftijd: 50