Wat vindt u van de prijs/kwaliteit verhouding?
Bent u telefonisch goed geholpen?
Was de omgang met uw huisdier prettig?
Wat vond u van de deskundigheid van de dierenarts?

Belinda Roos

Ik was gefrustreerd mijn huisdier was heel erg ziek maar omdat hij nog levendig overkwam kreeg hij niet de medicijnen die hij nodig had. Waardoor ik later die week weer met hem naar de dierenarts moest om toch die medicijnen te krijgen. Wegens mijn gezondheid kost het mij veel tijd en energie om met hem bij jullie te komen. Dus vind ik het zeer frustrerend als ik nog een keer moet komen terwijl dat eigenlijk niet nodig was geweest als de dierenarts tijdens het eerste bezoek goed naar mij had geluisterd en hem gelijk alle medicijnen had gegeven die hij nodig had.

Waar blinken wij in uit?

Dr. Henrie Molenaar blonk uit, hij was de dierenarts die mijn huisdier altijd voorop zette en met mij mee dacht om de beste zorg voor mijn huisdier mogelijk te maken.
Maar sinds Dr. Molenaar met pensioen is en ik zijn assistent Matthew al in geen tijden gezien of gesproken heb. (ik vraag me af of hij daar überhaupt nog werkt) is het niet meer de fijne kliniek waar ik mijn huisdier met een gerust hart naar toe breng.

Wat zijn de verbeterpunten?

De communicatie: luisteren naar de klant/de eigenaar, maar ook de onderlinge communicatie (zeker nu er meerdere dierenartsen werken).

Het zorgen voor en het behouden van vertrouwen. Zorg dat je volledig op de hoogte bent. Niet alleen van het dossier van het huisdier, niet alleen van het telefoontje vooraf aan het bezoek, en leer niet alleen het huisdier kennen maar ook de eigenaar. Want dan kun je je advies en je behandeling daarop aanpassen/instellen.

De eigenaar kent het dier het beste dus vertrouw daarop.
Denk mee met de eigenaar, zet de zorg voor het dier voorop ook als de eigenaar op financieel of praktisch vlak beperkt is.
De eigenaar wil ook het beste voor het dier.

Score voor Dierenarts Keizerskroon: 2.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Medicijnen