Wat vindt u van de prijs/kwaliteit verhouding?
Bent u telefonisch goed geholpen?
Was de omgang met uw huisdier prettig?
Wat vond u van de deskundigheid van de dierenarts?

Marina Prins

Prima praktijk, alleen jammer dat het constant wisselt welke arts je hebt en nu ook een slechte ervaring. Wij waren met ons oude katje vanwege ademhalingsproblemen. Twee jaar geleden heeft ze een luchtweginfectie gehad en hier is de arts vanuit gegaan zonder te luisteren naar haar ademhaling of hartslag. We gingen naar huis met het middel Metacam. Ik vond dit bijzonder (ik was er zelf niet bij, alleen mijn man). Ik vermoedde dat er nl meer aan de hand was en dat bleek ook amper een week later want ze is nu overleden ten gevolge van heel vocht in haar borstkas en waarschijnlijk een (goed of kwaadaardig) gezwel. Dit is niet meer onderzocht in de spoedkliniek in Barendrecht omdat ze al zo verzwakt was dat we haar hebben moeten laten inslapen. Ik weet niet of een eerder beter onderzoek er aan had bijgedragen dat ze er nu nog was maar ik betreur het wel dat het vrij makkelijk is afgedaan met weinig onderzoek en een algemeen middel als Metacam. Ik weet niet of ik terug kom.

Waar blinken wij in uit?

nvt

Wat zijn de verbeterpunten?

Sinds het overgenomen is is er minder flexibiliteit om afspraken te maken.

Reactie Dierenarts Keizerskroon:

U hebt met een van onze dierenartsen een prettig gesprek gevoerd en we hebben de casus uitvoerig besproken.

Score voor Dierenarts Keizerskroon: 2.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Consult kat