Wat vindt u van de prijs/kwaliteit verhouding?
8.2/10
Bent u telefonisch goed geholpen?
Was de omgang met uw huisdier prettig?
Wat vond u van de deskundigheid van de dierenarts?

Hanneke

Heel sympathieke mensen, maar de laatste tijd mindere dienstverlening, slechter bereikbaar en bestellen van medicijnen verliep moeizaam.

Diervriendelijkheid

Bereikbaarheid

Van Ewijk

Ik ben ooit hier gekomen omdat ze de goedkoopste waren en zeker goed voor mijn hondje. Nu na de laatste x ben ik me kapot geschrokken van de prijs. Normaal zit ik rond de 50 euro voor een... Ik ben ooit hier gekomen omdat ze de goedkoopste waren en zeker goed voor mijn hondje. Nu na de laatste x ben ik me kapot geschrokken van de prijs. Normaal zit ik rond de 50 euro voor een vaccinatie incl gezindheidscheck. Ik moest ook wat druppels hebben deze kosten in de winkel rond de 10 euro jullie vragen hier bijna 26 euro voor. Gewoon schandalig. Heb een mail gestuurd maar daar word niet op gereageerd Aangegeven dat je k niet langer gebruik wil maken van hun. Ik heb online de prijzen opgezocht en een ander hanteert gewoon de normale prijs. Ik heb zelf gebeld hoe de prijs zo hoog kwam. We zijn iets duurder geworden. Iets duurderšŸ¤”

Geen commentaar

Prijs jd

Buwalda

Prima.

Waar blinken wij in uit?

Zoals het hoort, gewoon goed

Wat zijn de verbeterpunten?

Meer aanwezigheid in Papendrecht zou prwttig zijn.

Nvt

Prettige sfeer en vriendelijk personeel.

Deskundigheid

Danique

Vriendelijkheid

W.Kerkmeijer

Prima, kundige behandeling, vriendelijke arts+assistente

Kundigheid en vriendelijkheid

?

....

Ik zit nu een paar jaar bij dierenarts keizerskroon, maar heb het idee dat dit maar een "extra" locatie is en niet de prioriteit heeft. De laatste jaren is het bijna niet meer mogelijk om online een... Ik zit nu een paar jaar bij dierenarts keizerskroon, maar heb het idee dat dit maar een "extra" locatie is en niet de prioriteit heeft. De laatste jaren is het bijna niet meer mogelijk om online een afspraak in te plannen en als ik bel weinig keuze tot een afspraak. Pas zei de assistente aan de telefoon zelfs als u vind dat u gelang moet wachten kunt ook de anaal klieren altijd bij een andere dierenarts uit laten knijpen hoor mevrouw en dan kunt u de prik eventueel een ook gelijk daar laten zetten. Toen ik kwam was de dierenarts wel heel aardig en fijn naar onze hond toe.

Waar blinken wij in uit?

Erg lief naar de dieren toe.

Wat zijn de verbeterpunten?

Makkelijker maken van afspraken en meer beschikbare tijden.

Inge van der kruk

Heel prettig

Waar blinken wij in uit?

Dat ik de andere dag nog gebeld wordt hoe het met Jip en Joep ging heel netjes
Vriendelijk personeel

Mary kraal

Perfekt

Waar blinken wij in uit?

Persoonlijke benadering en betrokkenheid naar baas en dier

Wat zijn de verbeterpunten?

Jammer dat er niet altijd ruimte is in PPD. Maar wel begrijpelijk.

Krommenhoek

Vriendelijk

X

Wat zijn de verbeterpunten?

Prijzen kunnen lager, zeker in deze regio