Wat vindt u van de prijs/kwaliteit verhouding?
Bent u telefonisch goed geholpen?
Was de omgang met uw huisdier prettig?
Wat vond u van de deskundigheid van de dierenarts?

N Spee

Ik heb een poes Moon die aanhoudende blaasontsteking heeft. Na verder onderzoek (een echo) is helaas gebleken dat Moon last heeft van nierstenen die de klachten veroorzaken.
De omgang met de dierenartsen is erg fijn. Er wordt goed geluisterd naar de eigenaar en verder gekeken dan een onderzoek. Ook gaat men goed met de dieren om. Moon is een angstpoesje die erg eenkennig is. Zij kan erg gestresst worden van onderzoeken en vreemde mensen. Men is hier goed mee omgegaan. Moon kon gewoon door de eigenaar vastgehouden worden en zij werd goed verzorgd bij opname. Ze ging na een verder onderzoek weer goed wakker naar huis en men had eerst ervoor gezorgd dat ze weer at en dronk.

Waar blinken wij in uit?

Goede duidelijke informatie waarbij het welzijn van het dier goed in acht worden genomen. Er wordt ook geluisterd naar de eigenaar die zijn huisdier toch het beste kent. Dat kan ik erg waarderen.

Wat zijn de verbeterpunten?

Telefonische bereikbaardheid schort nog wel eens. Ik sta soms behoorlijk lang in de wacht voordat ik een medewerker aan de lijn krijg. Gelukkig is dit bij spoedgevallen weer niet aan de orde.

Score voor Dierenarts Keizerskroon: 4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
onderzoek blaas/echo